Saturday 3 August 2013

End of a Journey -Canada

4 bulan latihan industri yang mencabar di HELP International, bermula dari musim sejuk hingga musim panas. Terima kasih kepada Universiti Putra Malaysia kerana memberi peluang kepada saya untuk pergi ke Kanada di bawah program mobiliti UPM.

Terima kasih juga kepada semua pihak yang membantu saya terutamanya keluarga saya dan kepada mereka yang sponsor2 saya...thanks YB

Beruang liar, keindahan langit dan keindahan Kanada tidak dapat dilupakan,pokok2 yang saya tanam mencecah puluhan ribu di sana harap dalam keadaan sihat..mungkin akan dtg lagi namun tak tahu bila..sekian


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 En. Rasional. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.