Wednesday, 16 May 2012

Gambar(14) Kematian Tragis Ayam Reban 2 - Keusahawanan Pertanian(PPT 3701)

Kematian tragis 80 ekor ayam dari reban 2, kami tiada bukti untuk menyalahkan sesiapa... andaian kami mungkin haiwan liar,mungkin mati keracunan,mungkin juga mati terperanjat.Namun bagi saya...
HANYA ALLAH S.W.T YANG MAHA MENGETAHUI
Walaupun saya bukan kumpulan reban 2...saya tetap bersimpati dengan mereka kerana penat dan titik peluh mereka dari minggu 2 hingga sekarang mati bergelimpangan begitu sahaja...



















4 comments:

Anonymous said...

aku rase mcm serangan anjing liar secara berkumpulan je. Upm kan byk anjing liar. Huhu kesian aym2 tu.

akhmalsujai said...

ada kemungkinan jugak tu....tapi byk yg putus kaki ayam..ada 1 ekor je yg hilang badan...sgt2 misteri~

Anonymous said...

kesian tengok ayam-ayam ni.. ntah la sapa yg buat..

Anonymous said...

mmg itu keje anjing..sy pernah mengalaminya..sblm tu jd misteri gak sapa pembunuhnya..tp Allh buktikan bila slepas serangan dia x leh kluar reban..sah 2 ekor anjing punya keje..anjing ni x mkn mkn sangat ayam..tp dia akan bunuh dgn koyakkan bahagian2 ayam..dan gigit sampi mati..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright (c) 2010 En. Rasional. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes, Gifts for GirlFriend And Skull Belt Buckles.